Başlangıçtan itibaren tüm satış, pazarlama ve tüm iş süreçlerinizi yönetecek bir dijital asistan görevi yapacak. Özelleştirilebilir yan modüller ile tamamen sizin ihtiyacınızı karşılayacak bir asistanınız iş başında olacak
Sizin ve şirketiniz için çok önemli olanı zamanı daha etkin ve verimli yönetecek ve zamandan ve iş gücünden tasarruf sağlayacaksınız..
Çalışma tarzınıza ve iş planınıza uygun geliştirilebilir uygulamalar ile daha komplike, dinamik bir iş yönetimi sağlayacaksınız..
Özelleştirilebilir raporlama özelliği sayesinde, ihtiyacınıza uygun raporlamayı alabilir ve grafiksel raporlama özelliğinden yararlanabilirsiniz.
Belirlenen görevleri takip ederken aynı zamanda gerçekleşme sürelerinide takip ederek işleme sokar. ISO Kalite sistemleriyle entegra çalışabilir.
Satış sonrası destek hizmetlerini, periyodik bakımları, iade ve deişim işlemlerini ve gelir giderleriyle birlikte takip ederek raporlar.
Üretim aşamalarındaki iş emirlerini, tesis bazında tek noktadan yönetmenizi olanak sağlar. Maliyetlerinizi düşürür ve zamandan kazanmanızı sağlar.
Tanımlanmış olan sözleşmeleri, başlangıç tarihlerine göre takip ederek bitiş tarihlerini raporlar. Otomatik fatura kesme özelliği mevcuttur.
Sahadaki ekibinize iş emri gönderebilir ve ekibin müşterilerle etkileşiminden doğan işlemlerin ve aktivitelerin tanımlanmasını ve takibini sağlayarak raporlar.
CRM İş Yönetimi Uygulamasından yararlanmak için iletişim formundan veya iletişim telefon numaralarımızdan bize ulaşınız.
Teknik servis talebiniz veya bilgi almak için bize ulaşınız.